Obsługa klienta za pośrednictwem WhatsApp


Napisz do nas na Whatsapp.

Potrzebujesz pomocy? Chcesz zapytać o nasz produkt lub dowiedzieć się czegoś na temat Twojego zamówienia? Od teraz jesteśmy również za pośrednictwem WhatsApp do Twojej dyspozycji. Napisz do nas, a odpowiemy tak szybko jak to tylko możliwe. Nasze godziny pracy to: poniedziałek-piątek od 9:00 do 17:00. Niestety za pośrednictwem WhatsApp nie możemy przyjmować zamówień. Do napisania!

Zobacz, jakie to proste:

Kliknij na "rozpocznij chat WhatsApp". Następnie wyświetlone zostaną trzy możliwości kontaktu z nami za pośrednictwem WhatsApp. Jedynym warunkiem jest posiadanie aktywnego konta WhatsApp. Nasz wirtualny asystent "Tak" zada Ci kilka pytań, aby dopasować odpowiedzi do interesujących Cię zagadnień.

Odpowiedzi na najczęstsze pytania:


  1. Jak często będą wysyłane do mnie wiadomości?
    Wiadomość zostanie wysłana jedynie w odpowiedzi na Twoją wiadomość.
  2. W jaki sposób mogę się wylogować?
    Wylogowywanie następuje automatycznie po opracowaniu przez nas Twojego zapytania, o ile nie skontaktujesz się z nami ponownie w ciągu 24 godzin.
  3. Czy usługa jest płatna?
    Nie, kontakt z nami za pośrednictwem WhatsApp jest oczywiście całkowicie bezpłatny.
  4. Co dzieje się z moimi danymi osobowymi?
    Nasza usługa WhatsApp działa w oparciu o operatora MessengerPeople. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych przez MessengerPeople znajdziesz tutaj. Naszą polityke ochrony danych znajdziesz pod tym linkiem.
© tectake   |   Wszystkie ceny wraz z podatkiem VAT bez kosztów dostawy.

Koszty dostawy do klienta w Polsce:

- Dostawa do odbiorcy na terenie Polski jest bezpłatna
- Wysyłka za pobraniem jest możliwa – w tym wypadku pobierana jest jednorazowa opłata 39,99 PLN
- Ze względów logistyczno-technicznych osobisty odbiór zakupionego towaru nie jest możliwy

Czas dostawy do klienta w Polsce:

- 1-3 dni robocze (poniedziałek – piątek) w przypadku zamówień opłaconych
- Czas dostawy zamówień pobraniowych wynosi ok. 5 dni roboczych
- Towar wysyłany jest z magazynu centralnego zlokalizowanego w Niemczech
- W przypadku przedpłaty na konto, zlecenie wysyłki następuje po zaksięgowaniu środków na koncie
- W przypadku problemów z dostawą wynikających np. z chwilowego braku towaru w magazynie kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie

Wysyłka w dniu zakupu jest możliwa, jeśli:

- Zapłata za towar wpłynie do godz. 6:00 rano w jeden z dni roboczych (poniedziałek – piątek)
- Kupujący wybierze jedną z form płatności: Przelewy 24 lub karta kredytowa
- Zamówione artykuły są dostępne w naszym magazynie

Wszystkie ceny podane na tej stronie są cenami brutto zawierającymi podatek VAT 23%. Podane wyżej warunki dostawy dotyczą jedynie produktów oznaczonych w sklepie internetowym TecTake jako dostępne.