Kontakt i obsługa klienta przez WhatsApp 

Napisz do nas na WhatsAppie!

Potrzebujesz pomocy? A może masz pytanie o nasze produkty lub chcesz poznać status swojego zamówienia? Na te oraz inne pytania możesz teraz uzyskać odpowiedź kontaktując się z nami przez WhatsApp. Po prostu wyślij do nas wiadomość, a my odpowiemy tak szybko jak to tylko możliwe. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 09:00 – 17:00. Cieszymy się na wiadomość od Ciebie! 

Napisz do nas na WhatsAppie!

Potrzebujesz pomocy? A może masz pytanie o nasze produkty lub chcesz poznać status swojego zamówienia? Na te oraz inne pytania możesz teraz uzyskać odpowiedź kontaktując się z nami przez WhatsApp. Po prostu wyślij do nas wiadomość, a my odpowiemy tak szybko jak to tylko możliwe. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 09:00 – 17:00. Cieszymy się na wiadomość od Ciebie! 

Kontakt i obsługa klienta przez WhatsApp Kontakt i obsługa klienta przez WhatsApp

Zobacz, jakie to proste:


Kliknij na przycisk "Start WhatsApp Chat". Następnie zostaną wyświetlony Ci trzy sposoby skontaktowania się z nami przez WhatsApp. Jedynym warunkiem jest aktywny dostęp do usługi WhatsApp. Nasz wirtualny doradca „Tak” zada Ci na początek kilka pytań, aby mógł jak najlepiej odpowiedzieć na Twoje pytania. 

Zobacz, jakie to proste:


Kliknij na przycisk "Start WhatsApp Chat". Następnie zostaną wyświetlony Ci trzy sposoby skontaktowania się z nami przez WhatsApp. Jedynym warunkiem jest aktywny dostęp do usługi WhatsApp. Nasz wirtualny doradca „Tak” zada Ci na początek kilka pytań, aby mógł jak najlepiej odpowiedzieć na Twoje pytania. 

Często zadawane pytania:

 

  1. Jak często będą wysyłane wiadomości?
    Wiadomości do Ciebie będą wysyłane jedynie w odpowiedzi na postawione przez Ciebie pytania. 
  2. W jaki sposób mogę zrezygnować z usługi?
    Rezygnacja nie jest konieczna. Deaktywacja czatu następuje automatycznie po opracowaniu przez nas Twojego zapytania lub po 24 godzinach, jeśli w tym czasie nie zaregujesz na naszą ostatnią wiadomość.
  3. Czy usługa jest płatna?
    Nie. Komunikacja jak i sama usługa są całkowicie darmowe. 
  4. W jaki sposób są przetwarzane moje dane?
    Dostawcą usługi jest operator MessengerPeople. Szczegółową informację na temat przetwarzania danych przez MessengerPeople znajdziesz tutaj. Nasza ochrona danych jest do znalezienia tutaj.

Często zadawane pytania:

 

  1. Jak często będą wysyłane wiadomości?
    Wiadomości do Ciebie będą wysyłane jedynie w odpowiedzi na postawione przez Ciebie pytania. 
  2. W jaki sposób mogę zrezygnować z usługi?
    Rezygnacja nie jest konieczna. Deaktywacja czatu następuje automatycznie po opracowaniu przez nas Twojego zapytania lub po 24 godzinach, jeśli w tym czasie nie zaregujesz na naszą ostatnią wiadomość.
  3. Czy usługa jest płatna?
    Nie. Komunikacja jak i sama usługa są całkowicie darmowe. 
  4. W jaki sposób są przetwarzane moje dane?
    Dostawcą usługi jest operator MessengerPeople. Szczegółową informację na temat przetwarzania danych przez MessengerPeople znajdziesz tutaj. Nasza ochrona danych jest do znalezienia tutaj.