Proces składania zamówień

1. Kroki opisujące proces składania zamówienia i możliwości aktualizacji

Zapoznaj się z naszą ofertą, wybierz interesujący Cię produkt i poprzez kliknięcie na przycisk „Do koszyka“ umieść go w koszyku. Po umieszczeniu artykułu w koszyku system przekieruje Cię automatycznie do strony ze szczegółami Twojego zamówienia, gdzie możesz zmienić ilość zamawianych artykułów „Aktualizuj koszyk” lub usunąć je z koszyka „Usuń z koszyka”. Proces należy powtórzyć w odniesieniu do każdego artykułu, który ma zostać zakupiony.

 

Bezpośrednio z koszyka poprzez wybranie przycisku „Przejdź do kasy“ możesz przejść do podglądu zamówienia. Na tej stronie system poprosi Cię o podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia.

 

  • Adres faktury, adres wysyłki – o ile nie jest on identyczny z adresem faktury
  • Sposób wysyłki
  • Sposób płatności

 

Jeśli dysponujesz kodem rabatowym, możesz go zrealizować na ostatnim etapie składania zamówienia. W tym celu wybierz „Kod rabatowy” i następnie „Zastosuj”. Prosimy uwzględnić minimalną wartość zamówienia i ważność kodu rabatowego.

 

W prawej części podglądu zamówienia znajduje się obszar „Sprawdź swoje zamówienie“, dzięki któremu masz możliwość ponownego sprawdzenia i aktualizacji zamówienia. Poprzez kliknięcie na „Kup teraz” składasz zamówienie, co poprzedzone musi zostać zapoznaniem się i zatwierdzeniem Ogólnych Warunków handlowych.

 

Wysłane przez nas potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest akceptacją zawarcia umowy handlowej.

 

2. Poprawienie błędnie wprowadzonych danych

Przed zakończeniem procesu składania zamówienia, upewnij się, że wszystkie dane zostały poprawnie wprowadzone. W każdej chwili masz możliwość dokonania zmiany lub poprawienia danych.

 

3. Język

Proces składania zamówienia odbywa się w języku polskim.

 

4. Zapisanie i dostępność tekstu umowy

Tekst umowy jest przez nas zapisywany i archiwizowany. Po złożeniu zamówienia nie jest on jednak dostępny. Przed finalizacją zamówienia istnieje możliwość zapisania go za pośrednictwem przeglądarki internetowej, a następnie wydrukowania. Niezależnie od tego kupujący otrzymuje potwierdzenie zamówienia wysyłane za pośrednictwem poczty elektronicznej. W wiadomości tej znajduje się również informacja o Ogólnych Warunkach Handlowych. Ponadto kupujący ma możliwość zapoznania się ze wszystkimi szczegółami zamówienia bezpośrednio w sklepie internetowym, które dostępne są w zakładce „Moje zamówienia” – w tym celu konieczna jest wcześniejsza rejestracja.