Siłownia

Filter
Grupa kolorów
  1. beżowybiałybrązowyczarnyczerwonyfioletowykolorowyniebieskipomarańczowyprzezroczystyróżowysrebrnyszaryzielonyzłotyżółty
Material
Wymiary
Rozmiar
Waga
  1. 10 kg
  2. 12 kg
  3. 12,5 kg
  4. 14 kg
  5. 15 kg
  6. 16 kg
  7. 17,5 kg
  8. 18 kg
  9. 19 kg
  10. 2 kg
  11. 2 x 0,5 kg
  12. 2 x 1,0 kg
  13. 2 x 1,5 kg
  14. 2 x 10 kg
  15. 2 x 10,1 kg
  16. 2 x 12,5 kg
  17. 2 x 14,0 kg
  18. 2 x 15 kg
  19. 2 x 15,4 kg
  20. 2 x 2,0 kg
  21. 2 x 3,0 kg
  22. 2 x 4,0 kg
  23. 2 x 5,0 kg
  24. 2 x 7,5 kg
  25. 2 x 9,0 kg
  26. 20 kg
  27. 22 kg
  28. 22,5 kg
  29. 24 kg
  30. 25 kg
  31. 27,5 kg
  32. 28 kg
  33. 30 kg
  34. 30,75 kg
  35. 4 kg
  36. 5 kg
  37. 6 kg
  38. 7,5 kg
  39. 8 kg
  40. 9 kg

Przyrost mięśni dzięki odpowiedniemu treningowi siłowemu

Trening siłowy jest tak samo ważny jak trening wytrzymałościowy, ponieważ po pierwsze ćwiczenia przyspieszają przyrost mięśni wywołując jednocześnie spalanie tłuszczu, dzięki czemu sylwetka zyskuje na wyglądzie. Ponadto ważnym aspektem jest fakt, że im więcej masy mięśniowej, tym szybsze spalanie kalorii, a co za tym idzie szczuplejsza sylwetka. Chcąc zwiększyć masę mięśniową, należy ćwiczyć dwa lub trzy razy w tygodniu. Do utrzymania kondycji wystarczy nawet jeden trening w tygodniu. Tym sposobem nie będzie konieczne zapisywanie się do siłowni.

Trening siłowy w domu

Osoby chcące urządzić sobie w piwnicy lub sypialni kącik do ćwiczeń siłowych, znajdą w naszym sklepie online bogaty wybór wysokiej jakości sprzętów do ćwiczeń takich jak ławki do ćwiczeń, atlasy, różnego rodzaju hantle oraz sztangi. Przy pomocy tych sprzętów możliwe będzie wykonywanie różnych ćwiczeń wzmacniających biceps, brzuch, uda i ramiona. Wykonując ćwiczenia należy mieć na uwadze, by obciążenie zwiększać sukcesywnie i robić regularne przerwy. Ponadto ważnym aspektem jest równomierne obciążanie wszystkich partii ciała. Tym sposobem pierwsze widoczne efekty pojawią się już po kilku tygodniach.

Trening siłowy dla każdego

Niezależnie od wieku i wydajności, trening siłowy pozwoli poprawić kondycję. Osoby cierpiące na problemy z krążeniem, nadciśnienie tętnicze lub chore na przewlekłe choroby jak np. cukrzyca powinny skonsultować się z lekarzem przed przystąpieniem do ćwiczeń. Zasada ta tyczy się także osób powyżej 35. roku życia, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z treningiem siłowym. W takim przypadku zalecany jest kontakt z lekarzem rodzinnym, który udzieli wskazówek na temat odpowiedniego doboru ćwiczeń.

Newsletter Rejestracja
© tectake   |   Wszystkie ceny wraz z podatkiem VAT bez kosztów dostawy.

Koszty dostawy do klienta w Polsce:

- Dostawa do odbiorcy na terenie Polski jest bezpłatna
- Wysyłka za pobraniem nie jest możliwa
- Ze względów logistyczno-technicznych osobisty odbiór zakupionego towaru nie jest możliwy

Czas dostawy do klienta w Polsce:

- 3-4 dni robocze (poniedziałek – piątek)
- Towar wysyłany jest z magazynu centralnego zlokalizowanego w Niemczech
- W przypadku przedpłaty na konto, zlecenie wysyłki następuje po zaksięgowaniu środków na koncie
- W przypadku problemów z dostawą wynikających np. z chwilowego braku towaru w magazynie kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie

Wysyłka w dniu zakupu jest możliwa, jeśli:

- Zapłata za towar wpłynie do godz. 12:00 w jeden z dni roboczych (poniedziałek – piątek)
- Kupujący wybierze jedną z form płatności: PayPal, Przelewy 24 lub karta kredytowa
- Zamówione artykuły są dostępne w naszym magazynie

Wszystkie ceny podane na tej stronie są cenami brutto zawierającymi podatek VAT 23%. Podane wyżej warunki dostawy dotyczą jedynie produktów oznaczonych w sklepie internetowym TecTake jako dostępne.