Status dostawy - gdzie jest moja przesyłka?
Po wysłaniu zamówienia możesz monitorować dostawę za pomocą numeru śledzenia. Jeśli przedmiot składa się z kilku paczek, każda paczka ma swój własny numer śledzenia.
Numer przesyłki prześlemy Ci w osobnym e-mailu. Będzie on zawierał informacje o dostawcy usług przewozowych, liczbie paczek i indywidualnych numerach paczek. Aby śledzić swoje przesyłki, po prostu kliknij link w wiadomości e-mail.
Alternatywnie możesz również kliknąć link odpowiedniego dostawcy usług wysyłkowych i ręcznie wprowadzić numer paczki:
- DHL https://sprawdz.dhl.com.pl/
- DPD https://www.dpd.com/pl/pl/
- GLS https://gls-group.com/PL/pl/sledzenie-paczek
- UPS https://www.ups.com/track?loc=pl_PL&requester=ST/
⚠️ Uwaga: Po złożeniu zamówienia może minąć 1-2 dni, zanim przekażemy je firmie przewozowej. Jak tylko wysyłka zostanie zrealizowana, poinformujemy Cię o tym i otrzymasz e-mail z numerami listów przewozowych.