Lista życzeń

Często zadawane pytania

1 Zamówienia i produkty

W jaki sposób mogę dokonywać zakupów w sklepie internetowym TecTake?

Zapoznaj się z ofertą naszego sklepu internetowego i wybierz interesujące Cię artykuły. Następnie na stronie produktu kliknij na przycisk „Do koszyka”, aby umieścić wybrany produkt w koszyku zakupowym. Jeśli chcesz zakończyć proces zamówienia, kliknij na „Przejdź do kasy”. W każdej chwili do koszyka możesz dodać również inne artykuły. Przez cały czas symbol koszyka widoczny jest w górnym rogu, co umożliwia jego kontrolę i aktualizację. Na tym etapie możesz też zdefiniować adres dostawy oraz sposób zapłaty. W celu zakończenia procesu zakupowego, należy kliknąć na „Kup teraz”.

W jakim sposób mogę się dowiedzieć, czy moje zamówienie wpłynęło?

Po złożeniu zamówienia, na podany przez Ciebie adres mailowy wysłana zostanie wiadomość, która będzie zawierać podsumowanie zamówienia wraz ze wszystkimi informacjami niezbędnymi do jego realizacji.

W jaki sposób otrzymam dowód zakupu?

Dowód zakupu zostanie wysłany na podany przez Ciebie adres mailowy po zrealizowaniu wysyłki.

Czy istnieje wartość minimalna, za którą muszę dokonać zamówienia w sklepie TecTake?

Nie, w naszym sklepie nie istnieje pojęcie wartości minimalnej, za którą klient musi dokonać zakupu.

Czy mogę anulować moje zamówienie?

Anulowanie zamówienia bez podania przyczyny jest możliwe, o ile towar nie został jeszcze wysłany. W przypadku chęci anulowania zamówienia prosimy zwrócić się naszego Działu Obsługi Klienta.

Jakie muszę podjąć kroki, jeśli moje zamówienie dotrze niekompletne?

Dokładamy wszelkich starań, aby taka sytuacja nie miała miejsca. Jeśli jednak zdarzy się nam, iż Twoje zamówienie z jakiegoś powodu nie dotarłoby do Ciebie kompletne, prosimy o wyrozumiałość.

Niezwłocznie dostarczymy brakujące części. W tym celu prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.

W przypadku produktów, które składają się z większej ilości paczek, czas oczekiwania może wynieść 3- 4 dni. Paczki wysyłane są przez nasz magazyn razem, jednak może się zdarzyć, że firmy kurierskie dostarczą je w kilku turach.

Gdzie znajdę instrukcję montażu?

Instrukcję montażu dołączamy do produktów. W przypadku wielu produktów na kanale Youtube dostępne są instrukcje wideo, ułatwiające ich montaż.

W jaki sposób mogę sprawdzić dostępność produktów?

W sklepie internetowym TecTake wyświetlone są produkty, które w danej chwili są dostępne. Jeśli dany produkt nie jest chwilowo dostępny, otrzymuje on stosowne oznaczenie, co ułatwia orientację na temat jego ponownej dostępności.

Czy może dojść do korekty ceny po złożeniu przeze mnie zamówienia?

Wiążące są ceny obowiązujące w momencie składania zamówienia. Korekty cen, które miały miejsce po złożeniu zamówienia, nie wpływają na złożone już zamówienia.

[Przejdź do początku strony]

2 Formy płatności

Jakie formy płatności oferuje sklep TecTake?

W sklepie TecTake klienci mają możliwość płatności za pośrednictwem PayPal, karty kredytowej (MasterCard i Visa), usługi przelewów online Przelewy24 i przedpłaty na konto. Po prostu wybierz odpowiadający Ci sposób zapłaty za zakupione u nas produkty.

Jak działa płatność PayPal?

Wybierając formę płatności za pośrednictwem PayPal system przekieruje Cię na stronę paypal.com, gdzie możliwe będzie przeprowadzenie płatności. Po jej dokonaniu system przekieruje Cię automatycznie ponownie do Twojego zamówienia w sklepie TecTake.

Jak działa przedpłata na konto?

Wystarczy, że dokonasz płatności całej wartości zamówienia na nasze konto bankowe. Dane do przelewu otrzymasz e-mailem zaraz po złożeniu zamówienia. Po zaksięgowaniu przez nas wpłaty, Twoje zamówienie niezwłocznie zostanie wysłane.

[Przejdź do początku strony]

3 Wysyłka i dostawa

Jakie obowiązują stawki za wysyłkę towaru? Jak długo trwa dostawa?

Tutaj znajdziesz zestawienie kosztów wysyłki oraz czas dostawy.

Czy mogę śledzić przesyłkę?

Po zleceniu przez nas wysyłki otrzymasz wiadomość e-mail ze wszystkimi informacjami oraz numerem przesyłki w celu jej lokalizacji.

[Przejdź do początku strony]

4 Odstąpienie od umowy

W jaki sposób mogę odstąpić od umowy?

Wszystkie informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj.

[Przejdź do początku strony]

5 Rękojmia i części zamienne

Jak długo przysługuje mi prawo rękojmi?

Naszym klientom przysługuje prawo ustawowej, dwuletniej rękojmi.

Co w sytuacji, gdy zamówiony przeze mnie towar dotrze uszkodzony?

Dokładamy wszelkich starań, aby oferowane przez nas produkty docierały do naszych klientów w nienagannym stanie. Jeśli jednak zamówiony u nas towar nie dotarłby w nienagannym stanie, prosimy o wyrozumiałość. Prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta, który dołoży wszelkich starań, aby rozwiązać zaistniały problem.

Moje zamówienie dotarło niekompletne? W jaki sposób uzyskam brakujące części?

W przypadku, gdy stwierdzisz brak części, prosimy o kontakt mailowy i podanie informacji, jakich części brak. Postaram się jak najszybciej dosłać brakujące części.

[Przejdź do początku strony]

6 Konto klienta i newsletter

Jaki korzyści wynikają z posiadania konta klienta w TecTake.pl?

Konto klienta TecTake umożliwia śledzenie własnych aktywności w sklepie internetowym TecTake.pl Dzięki niemu możesz zarządzać zamówieniami, prowadzić listę ulubionych produktów oraz aktualizować własne dane.

W jaki sposób mogę zarejestrować się na TecTake.pl?

W kilku prostych krokach możesz założyć własne konto na TecTake.pl – wystarczy kliknąć na ten link.

Co w sytuacji, jeśli zdarzy mi się zapomnieć hasło?

Zapomniane hasło to nie problem! Wystarczy wejść w zakładkę „moje konto – moje konto użytkownika” i w prawym rogu wybrać „zapomniałem hasło”. W następnym kroku hasło może zostać przywrócone.

W jaki sposób mogę dokonać aktualizacji danych?

W zakładce konta możesz dokonać aktualizacji danych. Wystarczy kilka kliknięć, aby zmienić adres, korespondencyjny, ustawienia newslettera lub adres mailowy.

Jakie korzyści wynikają z otrzymywania newslettera TecTake?

Nasz newsletter poinformuje Cię o nowościach, promocjach oraz innych atrakcjach, jakie czekają na Ciebie w sklepie internetowym TecTake.pl. Ponadto zapisując się do newslettera otrzymasz kupon promocyjny do wykorzystania w sklepie internetowym oraz będziemy przesyłać Ci kody promocyjne na kolejne zamówienia dokonane za pośrednictwem newslettera.

Czy mogę zrezygnować z otrzymywania newsletterów?

Rezygnacja z usługi może nastąpić w każdym momencie poprzez odnośnik zawarty w wiadomości przesyłanej w ramach aktywacji usługi na wskazany adres mailowy oraz w każdej wiadomości z newsletterem lub poprzez wysłanie do Sprzedawcy stosownego oświadczenia woli, przy zastosowaniu dowolnego środka komunikacji na odległość, który umożliwia zapoznanie się Sprzedawcy z jego treścią oraz ustalenie nadawcy. Wyłączenie usługi następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania powyższej informacji przez Sprzedawcę.

[Przejdź do początku strony]

7 Kody rabatowe

W jaki sposób mogę zrealizować kod rabatowy?

Wystarczy, że wprowadzisz swój osobisty kod rabatowy w przewidziane w tym celu pole i wybierzesz następnie „zastosuj”. Wysokość rabatu jest od razu widoczna.

Czy możliwe jest zastosowanie większej ilości kodów rabatowych?

Na każde zamówienie może przypadać maksymalnie jeden kod rabatowy. Jeśli dysponujesz kolejnym kodem rabatowym, możesz go zrealizować w czasie kolejnego zamówienia.

Dlaczego sklep nie przyjmuje kodu rabatowego?

Sytuacja taka może mieć miejsce, jeśli kod rabatowy stracił swoją ważność lub wartość koszyka z zamówieniem nie przekracza 200 PLN.

[Przejdź do początku strony]

8 Znak jakości i certyfikat jakości

Co oznacza znak „Trusted Shops”?

Znak „Trusted Shops” jest znakiem jakościowym dla sklepów internetowych. Sklepy, które w obszarze serwis kliencki, ochrona danych osobowych, płatność i dostawa spełniają kryteria jakościowe, mogą posługiwać się znakiem jakości w swoich sklepach internetowych. Kładziemy duży nacisk, by spełniać wszystkie kryteria jakościowe i tym samym zapewnić naszym klientom jak najlepszą jakość obsługi.

Czy sklep TecTake.pl jest certyfikowanym sklepem EHI?

Jako certyfikowany sklep EHI oferujemy naszym klientom bezpieczny i przyjemny proces składania zamówień. Znak jakości przyznawany jest po sprawdzeniu na podstawie katalogu kryteriów jakości oraz po dokonaniu zakupu próbnego, którego celem jest weryfikacja poziomu obsługi klienta.

Czy sklep TecTake.pl certyfikowany jest standardem PCI DSS?

Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS) obowiązuje w naszym sklepie internetowym. Rozwiązanie jest standardem bezpieczeństwa, które ma na celu ochronę danych kart płatniczych klientów. Implementacja rozwiązania w naszym sklepie gwarantuje klientom TecTake bezpieczeństwo transakcji za pośrednictwem kart kredytowych.

Co oznacza certyfikat Trustami?

Certyfikat Trustami jest również znakiem jakości, którego celem jest weryfikacja bezpieczeństwa w Internecie. Dzięki recenzjom, opiniom klientów i informacjom z mediów społecznościowych generowany jest cyfrowy certyfikat zaufania.

Co oznaczają certyfikaty TÜV i GS?

Dobrowolny znak bezpieczeństwa GS (GS – Geprüfte Sicherheit) poświadcza, iż nasze produkty zostały sprawdzone przez niemiecką organizację TÜV pod kątem bezpieczeństwa sprzętu i produktów. W tym względzie zapewniamy naszym klientom całkowite bezpieczeństwo.

[Przejdź do początku strony]

9 Strona internetowa i ochrona danych osobowych

Jakie ustawienia przeglądarki konieczne są do poprawnego działania sklepu TecTake?

Wystarczy, gdy Twoja przeglądarka internetowa będzie zaktualizowana do najnowszej wersji. To pozwoli Ci na bezproblemowe realizowanie zakupów w naszym sklepie.

Czy moje dane są bezpieczne?

Tak, dane naszych klientów są bezpieczne. W zakładce środki bezpieczeństwa znajdziesz szczegółowe informacje na temat podjętych przez nas środków bezpieczeństwa.

Czy strona sklepu używa plików cookies?

Korzystamy z plików cookies, aby zaoferować naszym klientom pożyteczne funkcje. Każdy z naszych klientów ma jednak prawo zdecydować, czy chce aktywować cookies. W przypadku wyłączenia plików cookies w sklepie internetowym TecTake.pl, może okazać się, że działanie niektórych funkcji zostało ograniczone. Prosimy o wyrozumiałość w tym względzie. Dalsze informacje znajdziesz tutaj.

Do kogo mogę się zwrócić, jeśli mam pytanie, na które nie znalazłem tutaj odpowiedzi?

vW przypadku dalszych pytań, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta, który postara się odpowiedzieć na każde pytanie.

[Przejdź do początku strony]

© TecTake   |   Wszystkie ceny wraz z podatkiem VAT bez kosztów dostawy.

Koszty dostawy do klienta w Polsce:

- Dostawa do odbiorcy na terenie Polski jest bezpłatna
- Wysyłka za pobraniem nie jest możliwa
- Ze względów logistyczno-technicznych osobisty odbiór zakupionego towaru nie jest możliwy

Czas dostawy do klienta w Polsce:

- 3-4 dni robocze (poniedziałek – piątek)
- Towar wysyłany jest z magazynu centralnego zlokalizowanego w Niemczech
- W przypadku przedpłaty na konto, zlecenie wysyłki następuje po zaksięgowaniu środków na koncie
- W przypadku problemów z dostawą wynikających np. z chwilowego braku towaru w magazynie kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie

Wysyłka w dniu zakupu jest możliwa, jeśli:

- Zapłata za towar wpłynie do godz. 12:00 w jeden z dni roboczych (poniedziałek – piątek)
- Kupujący wybierze jedną z form płatności: PayPal, Przelewy 24 lub karta kredytowa
- Zamówione artykuły są dostępne w naszym magazynie

Wszystkie ceny podane na tej stronie są cenami brutto zawierającymi podatek VAT 23%. Podane wyżej warunki dostawy dotyczą jedynie produktów oznaczonych w sklepie internetowym TecTake jako dostępne.